onsdagen den 28:e mars 2012

Tiden, livet, håret

Hinner inte blogga när det är så fint väder ute. Det går ju liksom inte. Men moln i dag så här kommer lite funderingar i punktform.

- Har kommit fram till att jag inte är en Zara-kvinna. Den smärtsamma vägen. Provade deras jeans i går och såg ut som en slarvigt behandlad tandkrämstub, ja ni vet de där som fanns när vi var små, som var i metall.... Har nog överskattat min viktnedgång. *downer*

- Jag är för kort för Babybjörn-bärselen! Otroligt irriterande då vår hiss renoveras och jag måste gå fem trappor upp och ned med oergonomiskt bäranda av bebis. Har den som heter Synergy, tror att originalet är lättare att justera för en minimänniska som jag. Någon som vet?

- Slås av hur underbart livet är, bara alla är friska! *taiträ*

- Ska natta två barn själv ikväll. Förbereder mig på totalt kaos då ingen av dem vill somna själv...




- Och just det. Har färgat håret. Rött! Typ. Ska klippa det också...

6 kommentarer:

Anna sa...

Testa sjal?

Du är jättestilig! Och min erfarenhet av att lägga två barn själv är att just för att man ställer in sig på kaos så går det ganska bra. Lycka till!

MANNY-KEN sa...

Jag har sjal. ÄLSKAR sjal. Men hemma. När jag är ute vill jag att den ska vara enklare att ta av och på, som Babybjörnen är... och tack!

Alexandra sa...

Fint!

Olivia sa...

Hej!
Jag jobbar på BabyBjörn och läste ditt inlägg. Vad synd att bärselen inte passar. Jag tror att bärsele Orginal kan passa dig bäst men det är alltid bra att prova.
Följ den här länken så kan du hitta närmaste butik.
http://www.babybjorn.se/hitta-butik/
Lycka till!
Vänliga hälsningar, Olivia BabyBjörn

MANNY-KEN sa...

Tack för tipset Olivia!

Caroline sa...

Alltid så snygg!